english flah English
Bejelentkezés

A JavaScript letiltása miatt az oldal funkcionalitása korlátozott!

Reduced site functionality due to JavaScript being blocked!

Aktualitások
Hírek
Almenü

    VÁLTOZÁS! 2020.06.11. Tájékoztató a záródolgozatok benyújtásáról, a záróvizsgák bonyolításáról

    Frissítve (2020.06.11.)! Az új koronavírus okozta aktuális járványhelyzetben alkalmazott szabályok összefoglalója olvasható az alábbi hírlevélben. Záródolgozatok leadási határideje: 2020.05.29.

    Kedves Hallgatók!

    Az alábbiakban olvashatják a BME GPK tájékoztatóját a 2019/2020 tavaszi félév záródolgozatainak leadásáról, valamint a záróvizsgák lebonyolításáról.

    ÉPG Teams csoport

    Mivel a megadott csapatkódok nem működtek, ezért a Neptun és tanszéki jelentkezések alapján felvittük a csoportba az épületenergetikus, épületgépész BSc. és MSc. záróvizsgázó hallgatókat az ÉPG záróvizsga Teams csoporthoz. Ha valaki nem látja a csoportot (nem került felvételre), kérem jelezze emailben Barna Edit tanárnőnek. A továbbiakban minden záróvizsgával kapcsolatos tájékoztatást ott fogunk küldeni. A már korábban abszolvált hallgatók közül többen ütköztek akadályba az edu-id/office login-nel kapcsolatban. Az alábbi központi email címen kaphatnak segítséget ezügyben: support@login.bme.hu.

    Folyamattechnika és Vegyipari gépész specializációkon záróvizsgázó hallgatók a záróvizsgát a Teamsen létrehozott naptári eseményen keresztül tudják majd megtenni, amelyhez már hozzáadták Önöket. A szakdolgozat beadás Neptun rendszeren keresztül történik, 1 db pdf fájl, max 20 MB (ha szükséges, akkor tömörített pdf). A további teendőkról és információkról a későbbiekben tájékoztatást kapnak vagy a naptári eseményen, vagy Neptunon keresztül.

    Záródolgozatok elkészítése, benyújtása, témamódosítás

    0. Diploma A leadásra az alábbiak nem vonatkoznak, ott a témavezetőnek kell pdf-ben (hitelesítés nélkül) küldeni a dolgozatot.

    1. A képzés végén készítendő záródolgozatokat (diplomamunka, szakdolgozat) fő-szabályként a pótlási időszak végéig –2020. május 29. – lehet benyújtani a feladatot kiíró tanszéken és a záróvizsgát szervező tanszéken. A jelen félévben a záródolgozatokat a készítő kizárólag elektronikus dokumentum formájában nyújtja be, papír alapon az nem kérhető.

    2. A záróvizsgát szervező tanszék a záródolgozat feladatot kiadó tanszékkel egyeztetve –a hallgató kérésére – olyan későbbi beadási határidőt is megállapíthat, ami még lehetővé teszi a záródolgozat bíráltatását. Ennek eldöntése az ÉPGET Tanszéken a belső konzulens hatásköre.

    3. A záródolgozatot az azt készítő hallgató elektronikus úton hitelesíti (hiteles PDF) és ezt a dokumentumot nyújtja be.

    Hitelesíteni itt lehet.

    ÚJ! 4. A hitelesítés után a dolgozatot a Neptunba fel kell tölteni, útmutató: Záródolgozat feltöltés-Hallgató.pdf

    5. A jelen helyzetre tekintettel hallgatói tanulmányi ügyintézés kizárólag elektronikus úton történhet, így a bíráltatás során a bíráló a hitelesített záródolgozatot kapja meg, bírálatát elektronikus formában készíti el a kari szabályzat előírásai szerinti pontozásos értékelőlap (szabályzat 1.melléklet) és szöveges értékelés (szabályzat 8. melléklet) formájában. A bíráló elektronikus aláírással ellátott vagy elektronikusan hitelesített dokumentumban küldi meg a bírálatot a záróvizsgát szervező tanszéknek és a záróvizsgázó hallgatónak.

    6. A rendkívüli körülményekre tekintettel a záródolgozatok témája, a feladatkiírás tartalma időbeli korlátozás nélkül módosítható és új (módosított) kiírás készíthető. A módosított kiírásokat hetente egy nap (csütörtök) hagyják jóvá a Dékáni Hivatalban. A papíron megküldött, módosított és jóváhagyott kiírást papíron és elektronikus formában küldik vissza a tanszékre.

    ÚJ! Az, aki márciusban nem vette át a titkárságon a feladatkiírást, kérjük vegye fel a kapcsolatot a titkársággal és kérje a kiírás szkennelt változatát. Ezt a kiírást hitelesíteni kell a dolgozathoz hasonlóan és hitelesítés után kérjük küldjék vissza a kiírást a titkárság email címére. A hitelesített feladatkiírást a dolgozatba is be kell fűzni (pl. pdf merge).

    Záróvizsgák szervezése, lebonyolítása

    1. A veszélyhelyzet fennállása alatt záróvizsgák jelenléti formában nem tarthatók. A záróvizsga bizottság legalább 1 elnökből és még egy tagból áll. A bizottság munkáját titkár segítheti, a záróvizsga bizottság munkájában vizsgáztatók működnek közre.  A záróvizsgát szervező tanszéknek – a minőségbiztosítás és nagyobb nyilvánosság érdekében – törekednie kell a szokásos, kettőnél több tagú záróvizsga bizottság kirendelésére.

    2. A záróvizsgát szervező tanszék a záróvizsgát elektronikus hírközlő eszköz igénybevételével bonyolítja le.

    3. A záróvizsga jegyzőkönyvezés teljes egészében elektronikusan, a tanulmányi rendszerben (NEPTUN) történik, a jegyzőkönyvet az elnök elektronikus aláírással hitelesíti.

    4. Záróvizsgát legkorábban 2020. június 22. napján, legkésőbb 2020. július 3. napján lehet tartani. Ennek pontosítása később várható.

    7. A 2020. augusztus 24-28. közötti időszakban is szervezhető záróvizsga. Ha a hallgató kéri, akkor a tanszék – akár más tanszékekkel közösen – köteles záróvizsgát tartani ebben az időszakban.

    8. A záróvizsgán az Egyetemi Tanulmányi Bizottság irányelvének VI. szakasz 3. pontja szerint folyamatos hang-és képi kapcsolatot kell fenntartani, ez egyben a személyazonosság kiegészítő igazolását is biztosítja.

     

    Sikeres záróvizsgát kívánunk!

     

    2020-05-14 15:23:56normal_priority

    Látogatottság: 540

    Szerkesztve: 2020-07-03 12:10:56